Programın Amacı

Bu eğitim programı, katılımcılara; Blender yazılımı kullanarak animasyon ve oyun sektörlerine yönelik animasyon tekniklerini öğrenme, temelden başlayarak arayüz hakimiyeti kazanma, basit modeller oluşturma, animasyon prensipleri ve temel animasyon ilkeleri doğrultusunda keyframe animasyonu yapma, karakter iskelet sistemi oluşturma, karakter ve kamera animasyonları ile hareket yakalama süreçlerine ilişkin bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.

Eğitim İçeriği

Süre

    • Modul Başlığı ? Saat
      • ------
      • ------
      • ------
      • ------
      • ------

Ön Koşullar

Eğitim programının öngördüğü temel becerileri gerçekleştirebilecek yeterliliğe (fiziksel, psiko-motor) sahip olmak, en az ilkokul mezunu olmak gerekmektedir.Tercihen, sektörde çalışma isteği bulunan/çalışan ve kendini geliştirmek isteyen adayların; temel tasarım, bilgisayar bilgisine ve el çizimi, üç boyutlu düşünebilme becerilerine sahip olması gerekmektedir.Enstitü İstanbul İSMEK'ten; Blender ile 3D Modelleme ve Doku Kaplama eğitim programının tamamlanması ya da ilgili eğitimin kazanımlarına sahip olunması önerilmektedir.Çoktan seçmeli sınav ve ön görüşme yapılacaktır.

Eğitim Öncesi Gerekli Ön Bilgiler

Enstitü İstanbul İSMEK'ten Blender ile 3D Modelleme ve Doku Kaplama eğitim programının tamamlanması ya da ilgili eğitimin kazanımlarına sahip olunması önerilmektedir.

Malzeme ve Ekipmanlar

Eğitim için ihtiyaç duyulacak malzeme ve ekipman bilgisi bulunmamaktadır. 

Ön Sınav Bilgileri

Yazılı Sınav Ön Görüşme

Yeterlilikler

Eğitim programının öngördüğü temel becerileri gerçekleştirebilecek yeterliğe (fiziksel, psiko-motor) sahip ve en az ilkokul mezunu olmak gerekmektedir.

Kaynaklar

Eğitim için gerekli doküman ve kaynaklar, ders esnasında katılımcılar ile paylaşılacaktır.

Eğitimin Verildiği Tüm Merkezler

Belgelendirme

Sertifika

Değerlendirme

% 70 başarı sağlanması gerekmektedir.