Sayfamızın bu alanı yapım aşamasındadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Üye girişi ve başvuru işlemleriniz için, İBB Hesap ya da İstanbul Senin üzerinden giriş yapabilirsiniz.
Bu eğitim programı, katılımcılara; çağrı merkezi iş süreçleri ve mevzuatı kapsamında genel işleyiş, temas kanalları, bilgi güvenliği, çalışma standartları, kalite geliştirme faaliyetleri ve iş etiği konularında bilgi ve beceri kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu programa katılmak için herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.
Bu programdan önce alınması gereken herhangi bir eğitim yoktur.
Eğitim için ihtiyaç duyulacak malzeme ve ekipman bilgisi bulunmamaktadır.
Ön sınav bulunmamaktadır.
Bu programa katılmak için herhangi bir yeterlilik şartı bulunmamaktadır.
Eğitim için gerekli doküman ve kaynaklar, eğitimin verileceği ortam olan Öğrenme Yönetim Sistemi’nde (LMS) katılımcılar ile paylaşılacaktır.
Katılım Belgesi
% 70 başarı sağlanması gerekmektedir.